środa, 25 lutego 2015

Zabawy z decoupagem

Jakiś czas temu okryłam zalety zestawu: farba+serwetka+klej. Powoli zaczynam poznawać możliwości, jakie daje decoupage, jeszcze wiele przede mną... Póki co udało mi się kilka rzeczy ozdobić:

 Z tego przybornika jestem naprawdę dumna:) Mam nadzieję, że osobie, której go sprezentowałam dobrze służy...
Poniżej prezent dla Karolinki:)


Jak na dziewczynkę przystało - musi być różowo i coś związanego ze świecidełkami. A więc jest - skrzyneczka na biżuterię:


Zdjęcia tego tak dobrze nie oddają, ale fajnie wyszły tu cieniowania.
No to jeszcze jeden prezent - tym razem chustecznik, który awansował i teraz może się poszczycić szatą zaczerpniętą wprost od impresjonistów:


a to widok od góry:


Ale zrobiło się wiosennie... za oknem jeszcze szaro, ponuro, ale... byle do WIOSNY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna za każdy komentarz, Wasze opinie są dla mnie zachętą i potwierdzeniem, że to, co robię ma sens:) Z góry wszystkim chcącym zabrać głos na tym blogu serdecznie dziękuję!