czwartek, 7 lipca 2016

słoiczki

Witajcie!

Niedawno sąsiadka (cudowna osoba, mamy szczęście do sąsiadów:) przyniosła mi trzy słoiki po ogórkach,takie klasyczne, zamykane na klamrę, z prośbą, żebym coś z nimi zrobiła. Docelowo miały to być pojemniki na słodycze albo wazony.
Przejrzałam swoje serwetkowe zbiory, dodałam trochę spękać, ciutkę schlapań, na koniec koronki (choruję na nie od jakiegoś czasu) i wyszło tak:


Ale po kolei...

Każdy słoik jest w innym stylu. Pierwszy, ogrodowy, z hortensjami.




Zdjęcia robiłam na szybko, tuż przed wyjazdem na wakacje, więc wybaczcie, jak coś tam jest niezbyt prosto;)

Drugi, najsłodszy słoik, cukierkowy w temacie i kolorach:


oooo... właśnie zauważyłam, że w tle ujęłam naszego "cudownego" blaszaka. Fajny kontrast, prawda;)



Akurat z niego nie jestem zbytnio zadowolona, fatalnie się go oklejało.
Najbardziej przypadł mi do gustu trzeci słoik - ziołowy:




A Wy jak sądzicie? Na szczęście sąsiadce spodobały się wszystkie trzy i teraz dumnie zajmują miejsce na półeczkach:)

Pozdrawiam serdecznie:)
Gosia

11 komentarzy:

  1. słoik-trudny materiał do zdobienia bo nie dość że szkło,to jeszcze nierówności,ale myślę ,że dobrze wybrnęłaś z zadania:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Gosiu :) Cudowne słoiczki. Można je wykorzystać jako piękny świecznik czy osłonkę na kwiatka w doniczce.
    Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłaś coś niezwyklego, prakrycznie z ... niczego. Niepowtarzalna i jedyna w swoim rodzaju dekoracja w domu. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. słoiczki to wbrew pozorom trudny materiał, ale okiełznałaś tworzywo :) koronki zawsze są niezawodne - dodają uroku każdej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. każdy z nich jest na swój sposób uroczy, choć mnie najbardziej ten ziołowy się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy z nich jest na swój sposób uroczy, choć mnie najbardziej ten ziołowy się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne słoiki.Cudowna dekoracja.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne słoiki.Cudowna dekoracja.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdy komentarz, Wasze opinie są dla mnie zachętą i potwierdzeniem, że to, co robię ma sens:) Z góry wszystkim chcącym zabrać głos na tym blogu serdecznie dziękuję!