środa, 4 marca 2015

Debiut:)

Witajcie:)
Powoli ogarniam możliwości bloga (czyt. baaardzo powoli) no i debiutuję w pierwszej akcji! Oczywiście, ci którzy mnie znają prywatnie mogą się czuć nieco zaskoczeni, bo czytanie jest poniekąd częścią mojego zawodu, ale... właśnie - przez to skutecznie się do niego ostatnimi czasy zniechęciłam.
A tu nagle ta akcja! Fajnie, bo mam motywację, w końcu się zmobilizuję, by poczytać coś innego. Do tej pory nie istniało dla mnie nic poza poezją, dramatami tudzież pismami naukowe, a w chwilach relaksu - pismami wnętrzarsko-hobbystycznymi. No taki ze mnie dziwny typ. Ale teraz postanowiłam sobie, że będą to klasyczne KSIĄŻKI: powieści, może jakieś psychologiczno-poradnikowo-niewiadomojakie, bo pewnie i takie w ręce mi wpadną, tym bardziej, że tak wielu rzeczy chcę się nauczyć...
Myślę, że już w przyszłym tygodniu pojawi się pościk o pierwszej przeczytanej książce... Coś czuję, że może być ona dla Was zaskoczeniem, a - mam nadzieję - że i inspiracją. 
I co? Chciałam uciec od literatury - i się nie dało, widocznie tak ma być:)
A na ogródku wychylają się nieśmiało krokusy i żąkile! Co tam śnieg, co tam deszcz! Wiosna już tuż, tuż...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna za każdy komentarz, Wasze opinie są dla mnie zachętą i potwierdzeniem, że to, co robię ma sens:) Z góry wszystkim chcącym zabrać głos na tym blogu serdecznie dziękuję!